First day - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Tessa Vervoort - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Tessa Vervoort - WaarBenJij.nu

First day

Door: Tessa Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 November 2015 | Ecuador, Quito

Gisteravond ben ik aangekomen bij mn eerste plekje. Ik heb een vliegreis gehad van twaalf uur die erg prettig was, geland om 16:15 (22:15 Nederlandse tijd). Helemaal moe aangekomen, werd ik opgehaald en gebracht naar 'Het voluntair house'. Eigenlijk vrijwel gelijk mn bed in gekropen, gelukkig de hele trip zonder problemen gehad.
Vandaag (25/11) heel de dag in Quito gelopen, prachtige stad. Vanaf elke straat een uitzicht op de bergen, een plaatje om verliefd op te worden! Vrijwel heel de dag mooi weer gehad, alleen op het einde wat regen gehad. Deze dag vooral gebruikt om supermarkten te zoeken, sim-kaart te installeren en mezelf een beetje te oriënteren.
Nu weer terug in mn huisje, net kennis gemaakt met de andere vrijwilligers (bijna iedereen is Nederlands wat zeker nu fijn is). Vanochtend zat ik nog vol spanning, maar dat is gelukkig nu wel wat minder geworden. Zo mijn bed in kruipen en kijken wat morgen me zal brengen. Ciaoooooo

• 27 November 2015 - 15:34

Chris:

Wat leuk om te lezen! Super dat je daar tijd aan besteedt! Naast wie zat je in het vliegtuig?
    Liefs, Pa

• 27 November 2015 - 16:57

Mama:

Wat een mooi eerste verslag! Ben heel benieuwd naar de rest. Zet hem op bikkel!!

• 28 November 2015 - 18:15

Han:

He Tessa wat leuk om je verslag te lezen. We gaan je berichten volgen! Veel plezier daar!!!!

• 28 November 2015 - 19:48

Stan:

hé Tessa,

De knoop doorgehakt en de koffer gepakt? Stoer! Veel plezier en een mooi vervlijf gewenst. Wij zijn benoeuwd naar je verhalen.

Disfrutar! (mijn spaans is niet wat het geweest is hoor)

Stan.

• 29 November 2015 - 08:40

Monique:

Leuk dat je gegaan bent. Wordt vast een geweldig avontuur !
    Hoe lang ben je van plan te blijven of is er nog geen einddatum gepland?

Groet, monique

• 29 November 2015 - 10:57

Piet Peters:

Hai Tessa,
    wat fijn om zo kontakt met je te hebben. alle succes en liefs.

• 29 November 2015 - 12:46

Vera:

Hi Tessa,

Wat stoer zeg! Geniet ervan.

• 29 November 2015 - 19:28

Els Peters:

Ha Tessa, fijn dat je goed bent aangekomen en dat ik je verblijf nu kan volgen.
    Stoere meid hoor.\lieve groet ,Els.

• 29 November 2015 - 19:49

Oma:

Hoi Tes ei ndelijk je verhaal gevonden en gelezen. Goed van je!!Wat ben je een flinkerd!! 1Was vandaag in Delft voor Anne's verjaarsviering!
    Jij krijgt morgen je 1e spaanse lessen .en jegaat naar het gastgezin . Succes!! Ik denk aa je! Liefs Oma

• 29 November 2015 - 19:51

Ingeborg:

Lieve Tessa.

Wat een leuk verhaal. Veel succes de komende tijd

Verslag uit: Ecuador, Quito

My first adventure

Een half jaar naar Ecuador, Quito.
Eerst zes weken Spaanse taalcursus en daarna vrijwilligerswerk.